Πρόκειται για την πιο διαδεδομένη
μορφή ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο καταναλωτής έχει πρόσβαση σε μια τεράστια
ποικιλία προϊόντων σε δικτυακούς κόμβους-καταστήματα, βλέπει,
επιλέγει, αν
επιθυμεί να αγοράσει είδη ένδυσης μπορεί ενίοτε και να τα δοκιμάζει (μέσω ειδικών
προγραμμάτων), ανακαλύπτει προϊόντα τα οποία δεν θα μπορούσε να βρει εύκολα στη
χώρα του, συγκρίνει τιμές και, τέλος, αγοράζει. Κι όλα αυτά χωρίς να βγει από
το σπίτι του, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο και κόπο.
ΠΗΓΗ:
Για μια εργασία που είχα
να κάνω για το "Ηλεκτρονικό
Εμπόριο".